Обо мне

Моя фотография
Здравствуйте! Меня зовут Илона. Живу я на Украине в прекрасном городе Никополь. Обожаю делать что то своими руками и дарить людям радость. В скрапе я новичок каждый раз осваиваю что-то новое и каждый раз мне это приносит всё больше и больше удовольствия.Спасибо всем кто посетил мой блог.

вторник, 17 марта 2015 г.

Весільна листівка


        Побачила запрошення до нового конкурсу. Вирішила долучитися та зробила ось таку Весільну  листівку  використовуючи ножі від компанії Spellbinders.
           Ось так вона виглядає в розгорнутому вигляді.
            Коли я побачила це завдання, із задоволенням почала робити тому, що  обожнюю ножі цієї компанії. Кожного разу їх використання приносять мені задоволення.
           Для цієї листівки я використала такі ножі: Curved Borders Two S5-201, Scalloped Borders Two S5-202, Fansy Tags Two S5-030





                             Дякую за  Завдання #11Будь які листівки із ножами Spellbinders!
                                                Завдання #11. Будь які листівки із ножами Spellbinders













              

3 комментария:

  1. Вав! Мені дуже подобається листівка! Така собі дівочка сукня, а можливо це вельон ! Одним словом дуже гарно. Ножами від Spellbinders я також дуже люблю користуватись вони дійсно дуже зручні в роботі. Дякую за часть у завданні від Spellbinders в Україні.

    ОтветитьУдалить
  2. Надзвичайно гарно вийшло! Така мереживна робота! Такі роботи - моя слабкість. Дуже дякуємо за участь в конкурсі Spellbinders в Україні!

    ОтветитьУдалить